Avizované zpoždění doručování zásilek přes PPL

Vážení zákazníci, nastává nám doba předvánoční a tím pádem bohužel přichází i zpoždění doručování zásilek ze strany přepravců. PPL právě vydala následující stanovisko vzhledem k akcím Black Friday:
Vážení zákazníci,
dovolujeme si vás upozornit, že z důvodu probíhající akce Black Friday a masivního nárůstu počtu přepravovaných zásilek dochází u přibližně 10 % zásilek k prodloužení doručení o jeden až dva dny.
Všechny naše kapacity jsou nyní plně vytíženy, a proto vás prosíme o pochopení a spolupráci.
Následující doporučení nám proto výrazně pomůže k tomu, abychom zpoždění v doručení zásilek maximálně eliminovali.
Prosíme o uvedení správných kontaktních údajů, o dodržování zásad pro správně balené zásilky vhodných pro automatickou třídící linku a o dodržování dohodnutých časů svozů.
Zároveň prosíme o maximální využití alternativního způsobu doručení na podejní a výdejní místa PPL ParcelShop a využití nedělních svozů.
V neposlední řadě, prosíme o aktivní komunikaci s vašimi zákazníky. Předem avizované upozornění, že z důvodu přeplněných přepravních kapacit se bude čas doručení zásilky prodlužovat, neohrozí spokojenost koncových zákazníků.
Věříme, že společnými silami dokážeme v co nejbližší době tuto situaci vyřešit a doručovat zásilky opět ve standardní lhůtě.
Děkujeme.
Váš tým PPL
Díky za Vaše pochopení a vstřícnost!