Dodání a platby

Níže přinášíme přehled termínů expedic, za jakých podmínek jsou tyto termíny splněny, jak Vám zásilky zasíláme a jakým způsobem je za ně možné zaplatit.

 

Termíny expedic

Termíny expedic jednotlivých produktů zjistíte přímo výběrem daného produktu, přičemž termín expedice je vždy uveden přímo v kalkulačce. Termínem expedice se rozumí termín odeslání zásilky z naší výroby, tzn. předání balíku/-ů vybranému přepravci nebo připravenost balíku/-ů k vyzvednutí. Termín expedice se vždy vztahuje k pracovním dnům, expedici tedy nelze zajistit o víkendech a státních svátcích.

U některých produktů, jako např. vizitky, lze připlatit za rychlejší výrobu. Máte na výběr standardní odeslání (od 48 do 96 hod.), expresní odeslání následující pracovní den a nebo ultra expresní odeslání tentýž pracovní den pokud objednáte do 11 hod. dopoledne.

 

Příklad standardního ODESLÁNÍ DO 48 hodin:

- vizitky objednáte v pondělí 3. března ve 13:32 hod.

- v úterý 4. března vizitky zpracujeme

- ve středu 5. března vizitky vytiskneme, zabalíme a expedujeme

- ve čtvrtek 6. března dostáváte vizitky od vybraného přepravce

 

Příklad expresního ODESLÁNÍ DO 24 hodin:

- vizitky objednáte v pondělí 3. března ve 22:32 hod.

- v úterý 4. března vizitky zpracujeme, vytiskneme, zabalíme a expedujeme

- ve středu 5. března dostáváte vizitky od vybraného přepravce

POZOR! Abychom vizitky odeslali do 24 hodin, je třeba je objednat nejpozději do 23:59 hod. V případě pozdější objednávky se termín dodání prodlužuje o 1 den. Pro bezproblémové dodání vaší zásilky doporučujeme volit spolehlivého dopravce PPL nebo PPL Express+ (dopolední balík, dodání do 10 hodin).

 

Příklad ultra expresního ODESLÁNÍ JEŠTĚ DNES:

- vizitky objednáte v pondělí 3. března ve 10:22 hod.

- ten samý pracovní den vizitky zpracujeme, vytiskneme, zabalíme a expedujeme

- v úterý 4. března dostáváte vizitky od vybraného přepravce

POZOR! Abychom zásilku odeslali ještě dnes, je třeba objednat nejpozději do 11:00 hod. V případě pozdější objednávky se termín dodání prodlužuje o 1 den. Pro bezproblémové dodání doporučujeme volit spolehlivého dopravce PPL nebo PPL Express+ (dopolední balík, dodání do 10 hodin).

 

Podmínky splnění udávaného termínu expedice

Abychom mohli udávané termíny expedic garantovat, je třeba aby byly splněny následující podmínky:

1. Přijetí platby

V případě, že zvolíte platbu bankovním převodem, kartou nebo prostřednictvím PayPal či GoPay, začíná termín expedice běžet od chvíle, kdy jsou finanční prostředky připsány na náš bankovní účet nebo kreditní účet platebních bran. V případě, že platba připsána není, prodlužuje se termín expedice o dobu, než se tak stane. V případě platby dobírkou je zakázka zpracována okamžitě, avšak tato forma platby je možná pouze u zakázek do max. hodnoty 3.000 Kč bez DPH.

 

2. Přijetí a korektnost tiskových dat

Všechna tisková data, která zasíláte do výroby, ZDARMA kontrolují naši profesionální grafici  a DTP pracovníci. Pokud tisková data obsahují chyby nebo nedostatky (výstup by nebyl dostatečně kvalitní), je třeba počítat s prodlouženým termínem expedice. Termín expedice začíná běžet v okamžiku dodání upravených tiskových dat (z Vaší strany) nebo po písmeném schválení úprav, které provedl náš pracovník. Na Vaši žádost lze zadat do výroby v režimu express nebo ultra express (za příplatek).

 

3. Doba výroby

Doba výroby se liší v závislosti na objednaném produktu. Pokud Vaše objednávka obsahuje více produktů s rozdílnými termíny expedic, bere se jako expediční termín ten nejzazší, tzn. celou objednávku expedujeme až když je vyroben produkt s nejdelším termínem expedice. V případě zájmu je možné zajistit dílčí expedici jednotlivých produktů objendávky. Je však třeba počítat s navýšením poplatků za přepravu. Všechny zákazníky průběžně informujeme o stavu jejich objednávky (přijetí a vyřízení objednávky, oznámení o tisku, předání zásilky přepravci / připravenosti k odběru).

 

4. Předání přepravci

Termín expedice je z naší strany splněn předáním balíku/-ů vybranému přepravci. Snažíme se pro Vás vybírat jen ty nejspolehlivější přepravce, i tak se však občas může stát, že se zásilka opozdí, za což bohužel nemůžeme nést zodpovědnost a nemáme ani žádnou možnost tuto skutečnost nějak ovlivnit. V případě problémů s dodáním se nám však určitě ozvěte, pokusíme se přepravce kontaktovat a doručení maximálně zaurgovat. Se zpožděním je bohužel třeba počítat primárně v období před vánočními svátky, kdy jsou všichni dopravci přetíženi a proto objednávejte s dostatečným předstihem.

 

Možnosti vyzvednutí a zaslání

Máte možnost zvolit osobní převzetí na výdejních místech nebo zaslání balíku/-ů v rámci celé ČR a SR. Samozřejmostí je možnost vyzvednutí zásilky na adrese naší provozovny v Českých Budějovicích viz. Kontakty. V případě objednávky vyšší než 5.000 Kč bez DPH je možný bezplatný rozvoz po ČB a okolí.

 

Osobní převzetí na výdejních místech

Zásilky máte možnost vyzvednout na více než 478 výdejních místech po celé ČR a 67 místech na Slovensku (síť Uloženka)! Zaplatíte při převzetí hotově nebo kartou přímo na vámi vybrané pobočce. Jedná se o síť poboček Uloženka. Personál těchto poboček není zaškolen v oblasti tisku, tiskových technik, grafických návrhů atd., probíhá zde pouze odběr vámi objednaného zboží. Dodání zboží probíhá v 90% případů následující pracovní den od avizovaného odeslání (ve výjímečných případech do 72 hodin). Na vybraných pobočkách máte možnost zboží vyzvednout i o víkendu. Pokud chcete zjistit kde je nejbližší pobočka, mrkněte zde: Uloženka seznam poboček

 

Ceník doprav

Vizitky, letáky a další produkty zasíláme následujícím způsobem. Ceny jsou vč. DPH.

Název Produkt Popis Cena
firemní i soukromý balík - doručení následující pracovní den od podání
- emailová a sms komunikace o stavu zásilky
- 2 pokusy o doručení v ceně
- možnost vyzvednutí na PPL sběrných místech (ne všechna města)
- možnost platby kartou i v hotovosti
- možnost upravit čas a lokalitu doručení
od 109 Kč*
firemní i soukromý balík - doručení následující pracovní den na vámi vybranou pobočku (ČR a SR)
- SMS a emailová komunikace v den doručení
- možnost sledování přes internet (Track & Trace)
od 79 Kč*

 

 

         

balík do ruky - doručení následující pracovní den od podání
- SMS a emailová komunikace v den doručení
- možnost sledování přes internet (Track & Trace)
- možnost uložení a vyzvednutí zásilky na místní poště
od 129 Kč*

 

balík na poštu - doručení následující pracovní den na vámi vybranou pobočku pošty
- možnost zaslání i na Balíkomat ČP
- SMS a emailová komunikace v den doručení
- možnost sledování přes internet (Track & Trace)
149 Kč
firemní i soukromý balík - doručení následující pracovní den od podání
- emailová a sms komunikace o stavu zásilky
- 2 pokusy o doručení v ceně
- možnost upravit čas a lokalitu doručení
od 127 Kč*
                      expresní zásilka / dopolední balík - doručení do 10:00 hod. následujícího pracovního dne od avizované expedice vizitek
- doporučujeme se předem informovat o možnosti expresního dodání 
- emailová a sms komunikace o stavu zásilky
- v případě dobírky platba pouze hotovostí
- pouze vybrané lokality (Praha, Brno, Č. Budějovice, Teplice, Plzeň, Ústí, Pardubice, Hradec Králové, Ostrava, Zlín, Olomouc, Liberec, Humpolec)
od 199 Kč*

 *dle objemu zásilky, resp. váhy

 

Zaslání zásilky na Slovensko

Vizitky, letáky i vizitkáře zasíláme i na Slovensko a to prostřednictvím přepravce Slovenské pošty, GEIS Parcel, PPL a DPD. Dále máte možnost zásilku osobně vyzvednout na výdejních místech po celém Slovensku. Stačí zvolit výše uvedené možnosti přepravy v průběhu objednávky.

 

Dodatek k přepravám

Zásilku je třeba vždy při přebírání od dopravce pečlivě zkontrolovat. V případě, že je balíček poškozený, sepište s dopravcem protokol o poškození zásilky. Nenechte se jím nijakým způsobem přesvědčit, že bylo zboží špatně nebo nedostatečně zabaleno, klademe velký důraz na to, aby byla zásilka kvalitně zabalena a dorazila k vám v pořádku (balíme vizitky do gumiček, folie a následně do bublinkového sáčku s vysokou odolností).

 

Možnosti plateb

Za Vaši zásilku můžete zaplatit následujícím způsobem. Ceny jsou vč. DPH.

Způsob platby Popis Cena
Dobírka Platbu dobírkou zvolte, pokud si přejete zaplatit zásilku až při převzetí od jednoho z dopravců - z ruky do ruky. Za zásilku můžete zaplatit v hotovosti, ale také platební kartou (dopravce PPL).  35 Kč
Bankovní převod Platbu bankovním převodem doporučujeme uskutečnit okamžitě po odeslání objednávky. Urychlíte tím odbavení Vaší zakázky. Jakmile bude příslušná částka připsána na náš bankovní účet, zakázku zadáváme ke zpracování a do výroby. Zboží, které máme skladem zasíláme ihned. Zdarma
Kreditní kartou a rychlým bankovním převodem Nabízíme možnost zaplatit přímo a rychle přes platební bránu GoPay! Platba je zdarma a máte možnost platit všemi druhy platebních karet, rychlými bankovními převody nebo SMS platbou! Nově také možnost uhradit objednávku rychlým bankovním převodem (KB, mbank, FIO, Raiffeissen a další.) Zdarma
PayPal Platba přes PayPal je jedním z nejrychlejších způsobů jak za vaši objednávku zaplatit. Systém vás na platbu navede a ta je následně připsána okamžitě na náš účet. Objednávka je poté ihned zpracována a zadána do výroby. Zdarma
V hotovosti Platba v hotovosti je možná pouze v případě odběru zásilky přímo na provozovně naší tiskárny v Č. Budějovicích. Zdarma
Na fakturu Platba na fakturu je možná pouze v případě pravidelné spolupráce s naší společností. Podmínkou pro její aktivaci jsou minimálně 3 objednávky za 3 předchozí měsíce. O tuto formu platby lze posléze zažádat. V případě prodlení s placením lze následně objednávat pouze s platbou předem (proforma faktura). Zdarma

 

Dodatek k platbám

Pro stálé klienty a firmy, kteří u nás objednají minimálně 3 zakázky nabízíme platbu na fakturu. O tuto možnost platby lze požádat prostřednictvím mailu info@tisknisi.cz. V rámci Vašeho zákaznického účtu Vám bude tato možnost platby aktivována a můžete libovolně objednávat. Klademe však důraz na platební morálku, tzn. v případě prodlení se splatností faktury více jak 14 dní Vám bude tato výhoda odebrána a objednání bude možné pouze na předplatbu (proforma).